Thursday, August 16, 2012

Μαθητές Σαϊνια: Οι προτάσεις του Τοτού!

Η δασκάλα λέει στον Τοτό να γράψει τρεις προτάσεις. Όταν πηγαίνει σπίτι του, ρωτάει τη μαμά του που έκανε δουλειές:
-Μαμά, πες μου μία πρόταση...
-Άσε με τώρα, δεν μπορώ.
Ο Τοτός γράφει την πρόταση και πηγαίνει στον αδελφό του που παίζει ηλεκτρονικό:
-Πες μου μία πρόταση.
-Είμαι ο Μπάτμαν και πολεμώ για τη δικαιοσύνη!
Πάει ο Τοτός και τη γράφει.Μετά πηγαίνει στον μπαμπά του που μιλάει στο τηλέφωνο:
-Μπαμπά, πες μου μία πρόταση.
-Ποιον... εκείνο το χοντρό με τη φαλάκρα;
Ο Τοτός φράφει και αυτή την πρόταση. Την άλλη μέρα στο σχολείο τον ρωτά η δασκάλα:
-Τοτέ, έφραψες τις προτάσεις;
-Ναι, κυρία.
-Για πες μου τες.
-Άσε με τώρα, δεν μπορώ.
-Ποιος νομίζεις πως είσαι, παιδάκι μου;
-Είμαι ο Μπάτμαν και πολεμώ για τη δικαιοσύνη!
-Τοτέ, θα με αναγκάσεις να σε πάω στν διευθυντή!
-Ποιον, εκείνο το χοντρό με τη φαλάκρα;

Πηνελόπη Ζ.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...